streda 4. februára 2015

Tak je, ako je to teraz




Každý deň na teba myslím! Vidím ťa a mám chuť pustiť si super pesničku, rozpustiť si vlasy, však fúka holandský kmeť a hodiť sa ti do náručia. Robiť krik, krik, krik ako pri vítaní pred vlakom! Smiať sa ako blázon, lebo všetko toto je bláznovstvo. Blázon žije v nádeji, vášni a v tom, čo si vymyslí v hlave. Chichocem sa, hoci chcem s tým prestať.
Prestanem.
Počkám na teba.
Musím žiť v sebakontrole, ktorej sa príšerne ťažko priučuje. Klopkám troma hlavnými prstami celkom vážne o stôl.
Už iba pár mesiacov a opäť ťa uvidím. Tretí raz, ako dobre, že v tom istom vesmíre. Fakt mi je jedno, čo si zač, no učarovala mi tá stať v scenári, kde sme krátku chvíľu spolu. Prvý rok s bielou blúzkou, druhý rok s otázkami a jedinou pochvalou. Čo bude tretí rok? Veľmi sa na teba teším, lebo predstavuješ so mnou scenár, aký som nikde nečítala a nikto ho nenapísal. Dostojevskij by závidel, spolu sme tvorili pre neho scénu. To si píš, že je to tak, sedemnásť jeho príbehov mám v hlave. My sme niečo ako prekvapivo nový scenár lásky v Pokání od Íra. Krásne.
Žijem, rada by som zložila rytmické riadky pre teba, a všetko všeličo ešte spravila na tvoju a našu počesť, bojím sa však, že prídu technické príčiny. Ak mám byť mrzutá, jedine pre technické príčiny. Sú prekliatím života.
Neprežijem, ak nepríde scéna po tretí krát.
Zomriem, lebo nebude mi stačiť to, že zavieraš oči pred tým istým slnkom ako ja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára