štvrtok 8. januára 2015

Humor na farme



„Ja keď ti poviem, že dones kravu vodám, ty sa pýtaš, a kde je voda?!“ Tomáš

„Nech príde sliepočka, spraví sa dobrý vývar. Nech sa už postaví ten kurník.“ Adam

Po postavení holubníka: „Ďalšia duelantská chatka.“ Tomáš

„Však ty nemáš srdce... ty tam máš icebox.“ Adam

Hospodár: „Takto si to predstavujete? Donesiem vám tu kohúta! Budem si vás chodiť častejšie kontrolovať, neexistuje, aby ste tu vy chrápali a vstávali tri hodiny po východe slnka!“
Adam: „A slnko je už ináč hore...“

„Zase vypaľuješ hubu?!“ Rado fajčiacej Evičke

„No uvidíme, čo nám farmár prinesie, možno ďalšie zvieratá, sovy alebo kozy.“ Tomáš

„Ja by som sa skolabovala.“ Evička

„Tak základom je nerozbiť syridlo.“ Tomáš po nedávnom rozbití syridla

„Dobrý burčiak sme spravili, hospodárovi sa až fúzik zdvihol!“ Adam

Adamovo odhodlanie iba možno závidieť... „Jednoducho niečo bolí, tak to musí prejsť a psychicky to isté. Jednoducho pôjdem aj cez mŕtvoly. Aj keby som mal mať odrezané dve nohy, tak stále pôjdem na vozíčku ďalej. Jednoducho nezastaví ma nigdo.“

A z piatej Farmy typická parapraxia (pošmyknutie jazyka), niekto bol hladný ;)

„On je taký, že keď sa máme postarať o šalát... či salaš vlastne...“ Matúš

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára